- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu.
- Zastrzegam sobie prawa autorskie do wykonywanych zdjęć, projektów i tatuaży.
- W studio obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych i innych używek.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz dotykania przedmiotów służących do wykonywania tatuażu oraz materiałów pomocniczych. Nie przestrzeganie zaleceń grozi trwałą utratą zdrowia.
- Wszystkie ceny ustalane są indywidualnie.
- Rezerwacja terminu wykonania tatuażu odbywa się osobiście, telefonicznie, drogą mailową lub poprzez Facebook’a. Przy rezerwacji Klient zobowiązany jest uiścić zadatek 50-100 zł i wliczany jest on w cenę tatuażu. Zadatek można doręczyć osobiście w studiu, lub wpłacić na konto przelewem bankowym. Rezerwacja terminu nie potwierdzona wpłatą zadatku nie jest wiążąca. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu i nie ulega zwrotowi.
- Wykonuję zabiegi tylko osobom pełnoletnim a w przypadku niepełnoletności wymagam osobistej wizyty jednego z rodziców i jego zgody na piśmie. W żadnym wypadku nie wykonujemy tatuaży osobom poniżej 16 roku życia.
- Nie wykonuję zabiegów osobom będącym pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
- Nie ponoszę odpowiedzialności za sposób zachowania się barwników na ciele.
- Nie ponoszę odpowiedzialności za nieprzestrzeganie zasad pielęgnacji i higieny po wykonanym zabiegu, oraz za wystąpienie ewentualnych zmian skórnych mogących wystąpić podczas gojenia.
- Mogę odmówić wykonania tatuażu jeżeli uznam że zabieg zagraża naszemu zdrowiu lub wzór tatuażu kłóci się z moimi poglądami.
- Mogę przerwać wykonanie zabiegu w przypadku stwierdzenia pogorszenia się samopoczucia Klienta lub wystąpienia zmian w strukturze skóry.